Wagner serviso klausimais kreiptis:

telefono-ikonėlė 8-677-25530 

elektroninio-pašto-ikonėlė servisas@rigalit.lt


Dalių keitimą arba remontą garantiniu ir pogarantiniu laikotarpiu atlieka UAB "Rigalit Lietuva" adresu: Europos pr. 36, Kaunas. Dalių keitimą ar remontą galima užregistruoti specialioje registruokis remontui sistemoje.
Jei garantinio laikotarpio metu pastebima įrenginio medžiagų, apdorojimo arba veikimo defektų, būtina nedelsiant arba ne vėliau kaip per 2 savaites pateikti pretenziją dėl garantijos.

Pildant žemiau pateiktą užklausą pastabose būtina nurodyti pirkimo datą ir gedimo priežąstį (pvz. nepaduoda dažų, įtrūko membrana ir pan.) kas jūsų manymu su įrankiu yra negerai.

  • Neišardytą prietaisą pilna komplektacija kartu su originaliu pirkimo dokumentu, kuriame yra pirkimo data ir gaminio pavadinimas  (norint garantiją pratęsti, reikia pridėti ir garantijos liudijimą) ir užpildyta SERVISO FORMA parsisiųskite-Wagner-Group-serviso-formą siųskite adresu: UAB "Rigalit Lietuva" Europos pr. 36, Kaunas LT-46369.
  • Servisui nustačius, kad įrankis garantinio laikotarpio metu sugedo dėl netinkamo vartojimo t.y. dėl vartotojo kaltės - siuntimo ir įrankio remonto kaštus padengia vartotojas.
  • Prieš atliekant įrankio remonto darbus - serviso darbuotojas su vartotoju suderina preliminarią remonto darbų sąmatą ir darbų atlikimo terminus ir tik gavę vartotojo patvirtinimą pradeda remontą.
  • Atsisakius remontuoti įrankį dėl remonto darbų kainos viršijančios kliento lūkęsčius - siuntimo ir įrankio patikrinimo kaštus padengia vartotojas.