Prekių grąžinimas:

Pirkėjas turi teisę per 14 (keturiolika) dienų atsisakyti prekės, jeigu ji nebuvo naudojama, išvaizda iš esmės nepasikeitė. Prekė grąžinama originalioje pakuotėje. Grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.

Grąžinti prekes galite tiesiogiai mums adresu: Europos pr. 36, 46369, Kaunas (adresuokite e-prekybai). 

Prekės turi būti pilnos komplektacijos ir originalioje pakuotėje. Jeigu prekė nesukomplektuota, pardavėjas gali atsisakyti priimti grąžinamas prekes. Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais.

Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą arba kitą prekės pirkimą patvirtinantį dokumentą ir užsakymo numerį. 

Gražinant prekę, būtina pridėti laisvos formos prašymą, kuriame nurodyta atsisakymo priežastis.

Gavus grąžintą prekę ir įvertinus kokybę, Pardavėjas per 14 dienų nuo prekių pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymo, grąžina Pirkėjui visus pinigus už prekę, įskaitant ir pristatymo išlaidas. Pinigai pervedami bankiniu pavedimu į nurodytą Pirkėjo banko sąskaitą. 

Grąžinamų prekių nepriimsime, jeigu: prekė užsakyta pagal specialius kliento poreikius, prekė buvo tonuojama pagal kliento poreikius, išpilstyta pagal kliento poreikius.

Aptartos sąlygos taikomos fiziniams ir juridiniams asmenims, kurie nėra sudarę sutarties su UAB "Rigalit Lietuva". Sutartiniams klientams taikomos sutartyje nurodytos sąlygos.

Brokuotos prekės arba nepilnos komplektacijos prekės:

Norint pareikšti pretenziją dėl brokuotų ar nepilnos komplektacijos prekių, kreipkitės elektroniniu paštu eprekyba@rigalit.lt 

Kreipimesi nurodykite šią informaciją:

1. Užsakymo numerį

2. Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką

3. Pakuotės nuotrauką

4. Nurodyti broko, gedimo požymius ar trūkstamas dalis

Prašome nurodyti, kaip Pirkėjas pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:

1. Pakeisti kokybiška preke

2. Papildyti trūkstamas dalis

3. Grąžinti sumokėtus pinigus

Jeigu grąžinimo priežastis brokuotos prekės arba Pardavėjo klaida, transporto išlaidas padengia Pardavėjas.

Atsakymas pateikiamas per 14 kalendorinių dienų.