Vienkomponenčiai PVAc klijai Dana Lim ProFect 2350-1, D3

Kodas: PT2350-1 0020 Spausdinti
  • Pakuotės: 10 kg, 20 kg, 240 kg, 1100 kg
  • Parduodama pakuotėmis
ProFect 2350-1 yra vienkomponenčiai vandens pagrindo, greito stingimo klijai.
Pakuotė
Kainos fizinėse vietose gali skirtis
Kaina
3,65 €
kg / su PVM
Kiekis
Gamintojo sandėlyje
Pristatymas: Teiraukitės
Iki nemokamo pristatymo jums liko
180,00 €

Prekės informacija

ProFect 2350-1 yra vienkomponenčiai vandens pagrindo, greito stingimo klijai. Klijų siūlės savybės patvirtintos pagal EN 204, D3 atsparumo drėgmei klasės klijai ir WAAT91 standartus. Tinka klijuoti ąžuolo medieną, nejuodina klijų siūlės.

Užnešimo būdas: klijų tepimo velenai, purkštukai, šukos, rankinė klijų tepimo mašinėlė.

Taikymo sritys: Preso tipas:
• Skydo klijavimui • Šaltas
• Dyginiam jungimui • Karštas
• Faneravimui • ADS
• Laminavimui • Spaustai
• Baldų surinkimui
• Langų bei durų rėmų surinkimui

Charakteristika

Užnešimo būdas Klijų tepimo velenai
Rankinė klijų tepimo mašinėlė
Statybinis volelis
Teptukas
Šukos
Klijų tipas PVAc klijai
pH ~ 3,0
Tankis 1100 kg/m³
Klampumas 13000 ± 2000 mPas
Presavimo laikas Tepant 150 g/m²: Prie 20°C > 5 min, Prie 80°C < 2 min
Tinkamas naudoti Ne trumpiau kaip 6 mėn. nuo pagaminimo datos
Panaudojimo būdai Buitiniam naudojimui
Pramoniniam naudojimui
Preso tipai ADS presas
Karštas presas
Nepertraukiamas presas
Spaustuvas
Šaltas presas
Sausasis likutis 50 ±1,5%
Klijų atsparumo drėgmei klasė D3
Klijų rūšis Vienkomponenčiai vandens pagrindo PVAc klijai
Panaudojimas Kėdžių surinkimui
Vidaus darbams
Pakuotė Pakuotės: 10 kg, 20 kg, 240 kg, 1100 kg
** Parduodama pakuotėmis

Dokumentai

Gamintojas

Dana Lim istorija prasidėjo 1928 m. pavasarį, kuomet Kai Leopold Hansen kilo idėja apie naujo tipo stiprius klijus. Nuo tada Dana Lim yra žinomas kiekvieno dano buityje, o likusiose Skandinavijos šalyse ir Europoje tapo žinomi kaip pirmaujantis klijų, hermetikų ir glaisto gamintojas, kuris nustato naujus standartus funkcionalumui, kokybei ir vartotojų patogumui. 

Įmonės pagrindiniai principai: orientacija į klientą ir rinką; itin specializuotų produktų kūrimas, atsižvelgiant į jų naudojimą; atviras, aplinkai saugus ir atsakingas požiūris į verslą. 

Siekiama, kad šie trys veiksniai padės pakloti tvarius ir ilgalaikius pamatus įmonės augimui ateityje ir vartotojų poreikių išpildymui.

Išsaugotos prekės 0