Klijai Dana Lim ProFect® 2353, PVAc, D3

Kodas: PT2353 0020 Spausdinti
  • Pakuotės: 20 kg, 1100 kg
  • Parduodama pakuotėmis
ProFect® 2353 yra greito kietėjimo D3 atsparumo drėgmei klasės klijai skirti klijuoti įvairių rūsių medienai bei laminatams.
Pakuotė
Kainos fizinėse vietose gali skirtis
Kaina
3,24 €
kg / su PVM
Kiekis
Yra sandėlyje
Pristatymas: per 4 d.
Iki nemokamo pristatymo jums liko
180,00 €

Prekės informacija

ProFect® 2353 - tai Dana Lim firmos dispersiniai vandens pagrindo, mažos klampos, viekomponenčiai PVAc D3 klasės universalūs klijai.

Tai to kietėjimo D3 atsparumo drėgmei klasės klijai skirti klijuoti įvairių rūsių medienai bei laminatams.

Taip pat tinka popieriaus folijos laminavimui ant medžio drožlių plokštės. Draugiška ąžuolo medienai.

Tnkami klijuoti šaltais, aukšto dažnio bei karštais presais.

Charakteristika

Spalva Balta
Užnešimo būdas Purkštuvu
Teptuku
Velenu
Klijų tipas PVAc klijai
pH 4,5 – 5,0
Darbinė temperatūra >15 – 25°C
Tankis 1,1 g/ml
Klampumas 9.000 ±1.500 mPas
Presavimo laikas Prie 20°C: > 5 min.
Tinkamas naudoti 6 mėn. nuo pagaminimo datos
Preso tipai ADS presas
Karštas presas
Nepertraukiamas presas
Spaustuvas
Šaltas presas
Sausasis likutis ~ 50%
Klijų atsparumo drėgmei klasė D3
Klijų rūšis Vienkomponenčiai vandens pagrindo PVAc klijai
Panaudojimas Baldinio skydo klijavimui
Baldų surinkimui
Durų bei laiptų gamybai
Faneravimui
Medienos ruošinių dygiavinmui
Pakuotė Pakuotės: 20 kg, 1100 kg
** Parduodama pakuotėmis
Surinkimo laikas < 4 min.
Minimali plėvėlės formavimosi temperatūra 5°C
Medienos drėgmė 8 – 12 %
Spaudimo jėga 2 – 5 kg/cm²

Dokumentai

Gamintojas

Dana Lim istorija prasidėjo 1928 m. pavasarį, kuomet Kai Leopold Hansen kilo idėja apie naujo tipo stiprius klijus. Nuo tada Dana Lim yra žinomas kiekvieno dano buityje, o likusiose Skandinavijos šalyse ir Europoje tapo žinomi kaip pirmaujantis klijų, hermetikų ir glaisto gamintojas, kuris nustato naujus standartus funkcionalumui, kokybei ir vartotojų patogumui. 

Įmonės pagrindiniai principai: orientacija į klientą ir rinką; itin specializuotų produktų kūrimas, atsižvelgiant į jų naudojimą; atviras, aplinkai saugus ir atsakingas požiūris į verslą. 

Siekiama, kad šie trys veiksniai padės pakloti tvarius ir ilgalaikius pamatus įmonės augimui ateityje ir vartotojų poreikių išpildymui.

Išsaugotos prekės 0